Продавець Garage Store - інтернет магазин автозапчастин. Працюємо з ПДВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
737 відгуків
+380503689090+380503689090
+380 (50) 368-90-90
+380 (50) 550-90-90
Garage Store – інтернет магазин автозапчастин. Працюємо з ПДВ
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну. Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після відвантаження товару продавцем. Умови повернення для товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (050) 368 90 90 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - відсутні сліди користування. Повернення відбувається службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою: 61103, м.Харків, вул.Балакірєва 20 (район Павлове Поле) Детальніше: Повернення коштів відбувається Продавцем у три способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 72 годин з моменту отримання поверненного товару, - готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару, - переказом на розрахункови рахунок підприємства Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (050) 368 90 90 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner