Продавець Garage Store - інтернет магазин автозапчастин. Працюємо з ПДВ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
737 відгуків
+380503689090+380503689090

Добрий день! Дякую за звернення! Наша компанія не може відповісти на Ваше повідомлення у зв'язку з неробочим часом! Ваше замовлення буде оброблено найближчим робочим днем, 14.05.

+380 (50) 368-90-90
+380 (50) 550-90-90
Garage Store – інтернет магазин автозапчастин. Працюємо з ПДВ
Кошик

Повернення та обмін

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець може: ​​​ 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повернути товар належної якості. 3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку; 2. Товар, після покупки якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару належної якості: 1. Повідомте за телефонами 0503689090; 0505509090 про намір повернути сплачений товар; 2. Надішліть товар транспортною компанією Нова Пошта м. Харків відділення № 17 т. 0505509090 одержувач Володимиров С.В. та повідомте № декларації надісланої посилки або доставте товар за фізичною адресою м. Харків вул.Балакірєва 20; 3. Доставку Новою Поштою оплачує покупець; 4. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після передачі товару продавцю, на банківську картку покупця. Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Повідомте за телефонами 0503689090; 0505509090 про намір повернути сплачений товар; 2. Надішліть товар та необхідні для розгляду рекламації документи транспортною компанією Нова Пошта м. Харків відділення № 17 т. 0505509090 одержувач Володимиров С.В. та повідомте № декларації надісланої посилки або доставте товар за фізичною адресою м. Харків вул.Балакірєва 20; 3. Доставку Новою Поштою оплачує покупець; 4. Ми передаємо товар із документами на розгляд гарантійної претензії виробнику. Термін розгляду до 1-го місяця. 5. За результатом розгляду рекламації виробником, інформуємо покупця про прийняте рішення, та подальші дії щодо повернення коштів/можливості обміну товару; 5. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів після прийняття позитивного рішення виробником, на банківську картку покупця.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner